Echigo-Yuzawa Japan (Video)









My husband is from Echigo Yuzawa, therefore I visited Echigo-Yuzawa at least 50 times :). In my 10. Japan Vlog I introduce Echigo-Yuzawa, a ski area which is one of the regions in the world with the most snow. Known for one of the best rice and sake in Japan, beside that, food, mountain vegetables, something very unique. This town is one hour from Tokyo (with the Shinkansen) and worth a day trip or even two. This time I photographed rice terraces (lots of rain). Something I always remember is the time when I visited (not this time) this little shop where they weave kimonos from silk and grass, so interesting.





Mein Mann ist von Echigo Yuzawa, deshalb habe ich Echigo-Yuzawa mindestens 50 Mal besucht :). In meinem 10. Japan Vlog stelle ich Echigo-Yuzawa vor, ein Skigebiet, das zu den schneereichsten Regionen der Welt gehört. Bekannt für einen der besten Reis und Sake in Japan, neben, Essen, Berggemüse, etwas sehr Einzigartiges. Diese Stadt ist eine Stunde von Tokio entfernt (mit dem Shinkansen) und lohnt einen Tagesausflug oder sogar zwei. Diesmal fotografierte ich Reisterrassen (viel Regen). Etwas, an das ich mich immer erinnere, ist die Zeit, in der ich (diesmal nicht) dieses kleine Geschäft besuchte, in dem Kimonos aus Seide und Gras weben, so interessant.

Keine Kommentare: